Di Celso Fernández Sanmartín: "Sen querer vinme na situación do poema, o poema é un en fragmentos, non me acerco á poesía cun poder notarial, senón humilde e cegamente, entón achégome ó mundo sen saber onde me darei expresado e sobre que, pero achégome ó mundo como a unha vaca, ou a un convento porque escoito que dentro cantan"
- porque neste poemario o eterno cólocase a carón do perpetuo e adquire categoría de pétreo.
- porque Celso Ferández Sanmartín espeta na terra estes versos e o que agroma só pode abraiarnos.
- porque o poeta é quen de levarnos da man neste pasear atento elevando cada visión.
- porque as flores,/ as de plástico/ que duran aínda que se descoloren/están o máis a rente posible/ do que non podemos ter.
A cousa eterna
Di Celso Fernández Sanmartín: "Sen querer vinme na situación do poema, o poema é un en fragmentos, non me acerco á poesía cun poder notarial, senón humilde e cegamente, entón achégome ó mundo sen saber onde me darei expresado e sobre que, pero achégome ó mundo como a unha vaca, ou a un convento porque escoito que dentro cantan"
Destinatario :
* Campos obligatorios
ou Cancelar
Tamaño | 210 x 140 |
Páxinas | 62 |
Papel | - |
Encadernación | Cosida |
Booktrails | https://vimeo.com/878436988 |
Xénero | Poesía |
Deseño e ilustración | Mauro Trastoy |
Textos | Celso Fernández Sanmartín |
ISBN | 978-84-124530-5-8 |
Depósito legal | C 1371-2023 |
Di Celso Fernández Sanmartín: "Sen querer vinme na situación do poema, o poema é un en fragmentos, non me acerco á poesía cun poder notarial, senón humilde e cegamente, entón achégome ó mundo sen saber onde me darei expresado e sobre que, pero achégome ó mundo como a unha vaca, ou a un convento porque escoito que dentro cantan
Contraerse e expandirse son movementos enlazados, antes de movementos lonxitudinais e curvos no espazo, contraerse e expandirse sinto que son os movementos poéticos do diafragma"
Non hai comentarios dos clientes polo momento